Thursday, August 03, 2006

Music: All I Ask of You by Cliff Richards and Sarah Brightman

Nyaman nya lagu ni... Phantom of The Opera OST.. I think.... not sure
Speaking of which, aku menyesal tak pi tgk broadway show Wicked when I was in the US... It's about the wicked witch from Wizard of Oz...
Oh well...

When I go out at night, I'll be tired and sleepy at work the next day.
But when I don't, like.... right now... I dunno what to do hahahh.
It's been sooo long since I actually watched tv, read a book, dl anime/jdramas.
Yesterday had a friendly futsal match, played for a friend's team..
Puas hati main... lama gila dah tak main...
Dah aa team hebat... lagi la best main lol..
Demam2 batuk2 pun main gak...
The mundane-ness of working life is starting to show itself..
But work is good.. coz I'm still doing nothing hahahahh..
My daily routine... baca paper... baca magazine..
Breakfast 1 hour... Lunch 1 hour...
Surfing2... tapi dulu laa..
sekarang takde pc kena merempat kat bilik org laa..
kat bilik stor laa...
pastu bilik stor tu... dah nak kena pecah dahh..
sbb nak buat cubicles baru.. so lepas tu lagi aa takde tempat aku nak merempat...
hahahahaha.. lawak tak lawak..
aku cam parasit je dalam office tu...
bila nak jadi org penting ni..
muahahahhahah
ok aaa gila bosan aa takde menda nak cerita..
asyik pasal kerja je... nampak sangat bosan je hidup aku ni..
Manluq oiiiiiiiiiii bila nak lepak ni.. friday nights and weekends are the best..
weekdays not good..
ok just holler...

No comments: