I just took my last EECS exam ever tadi. Gilalah.. macam tak percaya je. Furthermore, the exam was so easy sbb Prof aku pemalas. Dia akan pi holiday even before classes ends next Tuesday, and so dia buat exam senang so dia boleh grade cepat2. Bukan senang sebarang senang, mmg senang terlalu senang. Dia repeat every question from last semester punya exam, and just changed the figures. Dah la material utk second half of the semester mmg trivial gila, makes it all the more easier. Projected mean is 90/100. Classmates aku semua lepas habis exam senyum2 je.. Ada siap menyesal lagi study byk2.. kalau study 2 jam before exam takpe. Hahahaha cam tak logic je kelas EECS 400 level aku turn out like this. hahaha best gila lah. project kelas ni pun aku dah siap. Tinggal buat report je.. 2 page je lak tu dia nak. hahahaha.. ni lah Prof EECS paling lepak pernah aku dapat. So siapa2 budak EECS nak 400 level class yg senang.. amik lah EECS 461 with Jim Freudenberg.. hehehehh..
But the next 10 days or so will be hell for me. Sbb major design project aku (for another class that is) tak siap lagi. I don't worry too much because it's a project group so I have another 3 people worrying with me. hahahha.. I just spent 8 hours in the lab today doing the project (tak campur berjam-jam sebelum ni). Will probably work on the project for like 10-12 hrs per day for the next 10 days. Madness! But I guess semua major pun macam ni, so can't complain. Sometimes I think ME students have it tougher than EECS, or maybe I am just plain lazy? Most probably. Every sem sure ada org komen kat aku, 'weh apsal kau ni cam lepak gila aa selalu.. tapi budak EECS'.. hahaha.. sbb aku malas lah aku lepak muahahhaha. Nasib baik survive.
But then again, when I think that this will be the last time I have to work hard sbb EECS nye pasal, so tak kisah la.. it will be over soon. I'll be going home in a month or so.. sebulan kejap je.. tak sabar siot. Dah aa sejuk nak mampus winter ni.. freezer pun lagi panas doh.
No comments:
Post a Comment